maanantai 5. maaliskuuta 2012

Tunnustus

Sain tämän tunnustuksen uudelta lukijaltani

Kiitoksia :D









Siihen kuuluu seuraavat kolme tehtävää:

1. Kerro linkin kera blogissasi, kuka lahjoitti sinulle tämän awardin.
2. Kirjoita seitsemän random faktaa itsestäsi. 

3. Lahjoita tämä sama award 15:lle blogille/bloggaajalle





7 super tietoo minusta:

- Olen ammatiltani pukuompelija, mutta en ole päivääkään sitä työtä tehnyt enkä paljoo ompele tilan puutteen takia. 
Surullista mutta totta.

- Olen kahden (-09,-10) ihanan pojan äiti mutta silti olen työelämässä. Auts!

- Omistamme rivitalo kolmion mutta haaveilemme rintamamies talosta jonka remontoisimme omin kätösimme. 
Uhkarohkeeta?


- Rakastan suklaata, enkä tulisi toimeen ilman sitä,ehkä? 
en oo kokeillu!

- Minulla on pidempi pinna nyt kun kolme vuotta sitten. 
Äitiys venyttää myös pinnaa!!

- Rakastan kevättä ja kesää mutta olen myös joulu ihminen!

- Olen sisustus-, retro-, elokuva-, 
käsityö- ja shoppailuhullu!!!


Tämä samainen tunnustus lähtee:::


5 kommenttia:

  1. Kiitos tunnustuksesta! palaan asiaan joskus myöhemmin :)

    VastaaPoista
  2. Vastavuoroisesti... ;)
    http://kaikkiyhdestkoost.blogspot.com/2012/03/tunnustuksia.html

    VastaaPoista
  3. No jösses, nyt vasta huomasin tunnustuksen, kiitos. Kivoja pikku paljastuksia :) Mä jotenkin oon luullut että asutte jo rintamamiestalossa :D

    VastaaPoista
  4. Ei ei..mut hankinta listalla ensimmäisenä ;P

    VastaaPoista