tiistai 28. helmikuuta 2012

Nyt Buzzataan!!

Olen liittynyt Buzzaajaksi ja tänään sain ensimmäisen testi paketin. Se mitä sielä paketissa on, niin siihen palataan myöhemmin, ensiksi kerron teille mitä Buzzaus on ja miten te itsekkin voitte liittyä siihen ja mitä se teiltä vaatii. 

Buzzador paketti :)


"Buzzador on Pohjoismaiden johtava yritys Word of Mouth-markkinoinnin 
ja sosiaalisessa mediassa tapahtuvan markkinoinnin parissa. 
Buzzadorit levittävät rehellisiä mielipiteitään ystävilleen ja tuttavilleen – Sekä internetissä että kasvotusten."  

Elikkäs minä rekistöröidyin buzzadoriks ja odottelin että tulisi minulle mielenkiintoinen kamppanja. 
Jokaiseen kamppanjaan ei tarvitse osallistua ellei niin halua, kaikki on vapaaehtoisia. 
Minun kohdalleni osui kiva kumi kokeilu nimitäin Vigo purukumit.
 Itsestään selvyys hän se ei oo että kaikkiin edes pääsee vaan niihin tarvii osallistua ja odottaa että sinut valitaan mukaan kamppanjaan ja jos näin hyvä säkäkäy saat testi tuotteet kotiin testattavaks. 
Ja ajatushan siinä on se että jaat myös testereitä kaverreillesi ja tuttaville ja myös testailet itse, eikä se että pidät kaiken itselläsi. 
Keskustelette kavereiden kanssa että mitä mieltä olette tuotteista ja kerrot sitten Blogissasi ta Facebook sivuillasi ja ylipäätään mainostat. 
Jotakuinkin näin :D 
Tulkaa mukaan testailemaan ja kertomaan rohkeasti mielipiteenne, ne ovat tärkeitä!



Ja sit niihin kumiin.
Sain 7 pussia jokaista makua, 
Beauty ulkonäöstään huolehtivalle,
Focus virkistävä,
Active ennen liikunasuoritusta.

Olen jakanut jo muutamat pussit mutta en ole vielä kerinny itse maistamaan, joten näistä lisää sitten kun olen taas viisaampi :D

2 kommenttia:

  1. Saako noita kumeja vetää kaikkea kerralla?
    Tarttis noita kaikkia ;)

    VastaaPoista
  2. Kyllä varmaan :P Kyllä mä ainakin maistelin kaikkia makuja eikä tullu mitään erikoisia oireita XD

    VastaaPoista