tiistai 31. toukokuuta 2011

Ompelu kärpänen iski :D

On ollut blogissa hiljasta viimeaikoina ja niin on käsityö rintamallaki :D Ei oo oikeen hutsituttanu tehä mitään, oon vaan lueskellu muitten blogeja ja ihaillu mitä ihmiset on saanu aikaseks ja oottanu koska mun into alkais. Tänään se sitte alko ja oon saanu aikaseks pussukoita joita en oo ennen onnistunu tekemään. Liiman kans oon tapellu  mut nyt onnistu erikeepperillä, pensselillä ja hyvillä kaavoilla :D  Kyl se tästä :D



Siinä kiinnitetään kukkarokehystä erikeepperillä ja ruuvimeisselillä :D Myöhemmin löysin kyl pienen pensselin millä levitin liiman kehykseen.



Hyvät pussukan teko ohjeet löytyy täältä: http://aurinkoista.blogspot.com/search/label/ohje

Ja sit muistin et mulla on jostain vanhasta laukusta jääny rivat ja aattelin et nyt kun on intoa nii voisin väsätä ripoihin laukun ja löysin vanhan verhon ja simsala bim!


Siitä tuli laukku :D


Tällästä tällä kertaa :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti