lauantai 10. syyskuuta 2011

Uuusi sivu :D

Nyt on alkanut uusi sivu meidän elämässämme. Mä oon palannut töihin, componentalle valimo hommiin ja pojat 2v ja 11kk on alottanu perhepäivähoitajalla. Näin se aika menee ja nyt on taas työ arki alkanu. Mut täytyy kyl myöntää et oli kyl kiva alottaa työt taas ja pojat on nauttinu ku ne on päässy leikkimään ikä tovereitten kanssa. Mut heti ku olin päässy työn makuun nii huomasin et tää työskentely ei oikeen toimi ilman kunnon työvälineitä. Mä siis pakkailen componentteja (isoja kuorma/ rekka auton osia) "laatikoihin" ja kirjailen niitä koneelle ym. Siinä hommassa tarvii kyniä ja tusseja ym pientä tilpehööriä ja ku on minä kyseessä on kaikki aina hukassa ;P Joten ompelin ittelleni töihin vyölaukun johon saan kynät etutaskuihin ja muu tilpehööri pussukkaan :D Nyt kelpaa taas tehä töitä ilman että saa ettiä tavaroita pitkin valimoa :D




Ennen perhepäivähoidon alkua pakkailin pojille tarha kassia ja huomasin et meillä on sikana tumppuja joissa ei oo peukkuja ja peukullisia oli varmaan kolmet et hyvin menee :D No ei auttanu ku alkaa kutoo lapasia ja nyt yhet onki jo valmiit ja toiset kovaa vauhtia tulossa :D Pitää kattoo pitääkö tehä lisää vai käyäänkö ostaa talveks kunnon tumput :D

1 kommentti: